تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 2
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 63
بازدید سال : 1573
بازدید کلی : 206683
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند ..

 

من در اتاق یک رئیسی رفتم، کار داشتم.
تا در را باز کردم دیدم
یک دختری حالا یا دختر یا خانم، خیلی زیبا است.
داخل اتاق رئیس رفتم گفتم:
شما با این خانم محرم هستی؟ گفت: نه!
گفتم: چطور با یک دختر به این زیبایی تو در یک اتاق هستی و در هم بسته است.

گفت: آخر ما حزب اللهی هستیم.
گفتم: خوشا به حالت که اینقدر به خودت خاطرت جمع است.
حضرت امیر به زن‌های جوان سلام نمی‌کرد.
گفتند: یا علی رسول خدا سلام می‌کند تو چرا سلام نمی‌کنی؟
گفت: رسول خدا سی سال از من بزرگتر بود. من سی سال جوان هستم. می‌ترسم به یک زن جوان سلام کنم یک جواب گرمی به من بدهد، دل علی بلرزد.
گفتم: دل علی می‌لرزد، تو خاطرت جمع است.
بعضی‌ها خودشان را از امیرالمؤمنین حزب اللهی‌تر می‌دانند.


برچسب‌ها: سخنرانی حجت الاسلام قرائتی, حجاب, عفاف, خلوت, حزب اللهی

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


حجاب این بانو مانع پیشرفتش نشد...
   

 

مریم هاشمی بانوی 22 ساله ووشوکار کرمانشاهی :  5 سال است ووشو را به صورت حرفه ای کار می کنم و در این مدت هم عضو تیم ملی بوده ام.

هاشمی در گفتگویی به کسب مقام اول جهانش در سال 2013 در کشور مالزی اشاره کرد و گفت: امسال با توکل به خدا توانستم در وزن 65 کیلوگرم مجدداً مدال طلای این مسابقات را به گردن بیاویزم. وی به اهدای مدال خود در سال 1390 به مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: در دیداری که با حضرت آقا داشتم به رسم مهمان نوازی و خوش آمد گویی مدالم را از طرف خودم و امت شهید پرور کرمانشاه به ایشان تقدیم کردم. دارنده مدال طلای وزن 65- کیلوگرم ووشو جهان، گفت:در مالزی هنگامی که مدال طلا را به گردن آویختم از همانجا تصمیم گرفتم این مدال را مجددا به حضرت آقا تقدیم کنم.

وی در پاسخ به خبرنگار شبستان در خصوص اینکه رهبر معظم انقلاب خطاب به شما فرمودند شما در این مسابقات هویت زن مسلمان ایرانی را به نمایش گذاشتید، نظر شما راجب فهوای کلام ایشان چیست، گفت: برای زنان مسلمان حجاب و عفت گوهری است که از حضرت فاطمه(س) به ارث رسیده، لذا باید در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری با حفظ و نگهداری از این میراث، هویت زن ایرانی را به درستی در جهان معرفی کنیم و من خوشحالم که به عنوان نماینده زنان و پاسداران جمهوری اسلامی با رعایت حجاب پرچم کشور عزیزم را به اهتزاز در آوردم.

مریم هاشمی، با اشاره به اینکه من به عنوان یک ورزشکار مسلمان حجابم را بالاتر از هر نوع مدالی می دانم، افزود: امیدوارم با این کار توانسته باشم دل مقام معظم رهبری را شاد کنم و سخنان ایشان تا همیشه در ذهنم حک می شود.

وی با بیان اینکه ورزش دنیا با تلاش های جمهوری اسلامی ایران حجاب را به عنوان پوشش اسلامی پذیرفته است، بیان کرد: ما باید در عرصه های بین المللی با حفظ حجاب و عفت ثابت کنیم که زنان مسلمان همواره پیشتاز میدان هستند و حجاب برایشان محدودیت نیست.
اعتقاد قلبی مریم به حجاب: دختران ورزشکار ایران قبل از پرچم کشور در عرصه های بین المللی پرچم حجاب و عفت و آبروداری را بالای سر می برند. ورزش دنیا با تلاش های جمهوری اسلامی ایران حجاب را به عنوان پوشش اسلامی پذیرفته. پیش تر در ووشو غیر از بانوان ایران هیچ کشوری از حجاب استفاده نمی کرد اما اکنون مصر،‌ ترکیه‌، لبنان و چند کشور اسلامی دیگر از حجاب استفاده می کنند و از رییس فدراسیون ما خواسته اند که از مقنعه هایی که ما استفاده می کنیم در اختیارشان قرار دهند.

***********

پس با حجاب هم میشه موفق بود؛ فریب تبلیغات پوچ رسانه ها را نخوریم...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


از حملات شیطان در امان باشید!

 

 

نماز

نماز، قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می‌دارد.

 


یاد خدا، بهترین وسیله براى خویشتن‌دارى و كنترل غرایز سركش و جلوگیرى از روح طغیان است؛ به نحوی که بی‌شک نماز، یکی از اصلی‌ترین لحظات ارتباط با ذات اقدس الهی است.

نماز، بزرگ‌ترین عبادت و مهم‌ترین سفارش انبیا الهی است. چنانچه لقمان حكیم، پسرش را بـه نماز توصیه مى‌كند ، حضرت عیسى (ع) در گهواره می‌فرمایند: خدایم مرا به نماز و زكات سفارش كرده است (مریم: 31) و حضرت ابراهیم(ع)، همسر و كودک خویش را در بیابان‌هاى داغ مكه، آن هنگام كه هیچ آب و گیاهى نداشت، براى به پا داشتن نماز، مسكن داد (ابراهیم: 37) و پیشوایان معصوم (علیهم‌السلام) در هنگام نماز، رنگ مى‌باختند. گرچه بعضى از مدعیان دوستی پیامبر (صَلى الله عَلیه وَ آله) در آن عصر، نماز را به خاطر بهشت یا ترس از عذاب جهنم و یا عوام‌فریبی می‌خواندند؛ اما حضرت على (علیه‌السلام) نه براى تجارت و ترس از آتش، بلكه به خاطر شایستگى خدا براى عبادت، نماز مى‌خواندند.

اما باید دانست که بجا آوردن نماز، آثار و ثمرات دنیوی و اخروی فراوانی را به همراه دارد؛  امیرالمومنین على (علیه‌السلام) بیان داشته‌اند:اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است، هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت.حضرت محمد (صَلى الله عَلیه وَ آله) فرموده‌اند: دعا كلید رحمت و وضو كلید نماز و نماز کلید بهشت است.همچنین از امام صادق (علیه‌السلام) روایت گردیده است که ایشان فرمودند: خداوند از هر كس یک نماز و یا یک كار نیک را قبول كند، عذابش نمى‌نماید، و نیز از رسول اكرم (صَلى الله عَلیه وَ آله) در باب برکات نماز آمده است که: نماز، از آیین‌هاى دین است و رضاى پروردگار در آن است و آن راه پیامبران است و همانا براى نمازگزار، محبت فرشتگان، هدایت، ایمان، نور معرفت و بركت در روزى می‌باشد؛ و امام کاظم (علیه‌السلام) فرموده‌اند: بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می‌کند، نماز است.

نماز

علاوه بر این، امام علی (علیه‌السلام) اشاره داشته‌اند:  هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می‌گوید، از نماز فارغ می‌شود در حالی که میان او و میان خدای عز و جل گناهی نیست.

همچنین این امام همام در جایی دیگر می‌فرمایند: الصَّلاةُ حِصنٌ مِن سَطَواتِ الشَّیطانِ؛ نماز، قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می‌دارد.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


زن وشوهری داخل تاکسی نشستند

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 260
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بسیج

عزیزانم:

با پیروی از فرامین مقام عظمای ولایت و در سایه رهبری خردمندانه و با سلاح ایمان وایثار واز خود گذشتگی، همواره بر مشکلات و دشمنان اسلام و انقلاب پیروز خواهیم شد.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 241
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بسیج لشکر مخلص خداست

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0



عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود