تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 3
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 64
بازدید سال : 1574
بازدید کلی : 206684
تصاویر: 10 منظره شگفت انگیز دنیا
بسیاری از مناظر طبیعی هستند که شگفتی هر بیننده ای را بر می انگیزاند، اما 10 منظره در دنیا وجود دارد که از جهاتی با دیگر مکان ها متفاوت است و هر گردشگری را به خود جذب می کند
به گزارش قاصد، بسياري از اين مناظر، از چنان کششي برخوردارند که تماشاي آن‌ها شگفتي هر بيننده‌اي را برمي‌انگيزد و به همين سبب شهرتي جهاني يافته‌اند.

1. کوه کله قند در ریودوژانیرو : این کوه با ارتفاع 396 متر ارتفاع در شهر ریودوژانیرو در کشور برزیل قرار داد. ارتفاع این کوه از سطح دریا 1400 متر است. شما می توانید با کمک تله کابین هایی به قله این کوه صعود کنید و مناظر زیبایی که زیر پای شما هستند مانند خلیج گوانابارا، ساحل کوپاکابانا و... را مشاهده کنید. افرادی که کوهنورد هستند ترجیح می دهند به جای اینکه با تله کابین به قله برسند، خودشان این مسیر را طی کنند.


 

اما چرا کوه را این چنین نام گذاری کردند ؟ عده ای معتقدند که علت نام گذاری این کوه به خاطر شکل ظاهریش که شبیه کله قند است میباشد. عده ای دیگر هم میگویند که نام کوه از زبان سرخپوستی گرفته شده و به معنی "کوه بلند" است.
 
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 213
موضوعات مرتبط: مناظر , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1


صفحه قبل 1 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود