تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اندیشه جويان و آدرس mohammad-taha.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد
.






آمار مطالب

کل مطالب : 450
کل نظرات : 48

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
نقش سپاه قدس ایران در مبارزه با داعش

گزیده اظهارات یدالله جوانی را در ادامه می‌خوانیم:

امروز حمایت ما از مردم کشورهای عراق و سوریه صادقانه است و کسانی که در این عرصه کمک و پشتیبانی می کنند و مشاوره می‌دهند، به طور طبیعی در صحنه حضور می‌یابند و این هم به صفا و صداقت و روحیه جهادی و شهادت‌طلبی آن‌ها بر می‌گردد که این راه را یک حرکت مقدس می‌دانند.

ما امروز با توطئه‌ای از جانب آمریکایی‌ها علیه جهان اسلام و متاسفانه با بهره‌گیری از برخی ظرفیت‌های جهان مواجه هستیم.

مقام معظم رهبری، گروه تروریستی - تکفیری داعش و دیگر گروه‌های تروریستی را فریب خوردگان می دانند؛ با بررسی ساختار داعش متوجه می شویم که سرکردگان این گروه عناصر وابسته بوده و سرویس های (جاسوسی) جهانی پشت سر آن‌ها هستند، و ارتباطات آن‌ها مشهود است؛ ما شاهد حمایت‌های عربستان، قطر و ترکیه و رژیم صهیونیستی از داعش در سوریه و عراق هستیم.

امروزه برخی منابع غربی اطلاعاتی در خصوص ارتباطات رژیم صهیونیستی با گروه‌های تکفیری - تروریستی از جمله داعش در منطقه جولان فاش کرده‌اند، به عنوان مثال وقتی ابوبکر بغدادی سرکرده داعش به صراحت اعلام می‌کند که دشمن ما شیعه است و ما کاری با اسرائیل (رژیم صهیونیستی) نداریم در حقیقت این همان خواسته رژیم صهیونیستی است؛ لذا این بیانگر آن است که سرکردگان این گروه‌ها سرسپردگان بیگانگان هستند و متاسفانه آن‌ها از این ظرفیت علیه جهان اسلام استفاده می کنند.

در سایه چنین وضعیتی نیروهایی که از جمهوری اسلامی به کمک عراقی‌ها و سوری‌ها رفته‌اند، صادقانه به آن‌ها کمک می‌کنند و به این طریق نماینده گان ملت ایران در کنار برادران سوریه و عراق هستند و از آن‌ها حمایت می‌کنند تا آن‌ها بتوانند با دشمنان اسلام و فریب خوردگان مبارزه کنند که البته شاهد رقم خوردن پیروزی‌هایی در این عرصه هستیم، و به اعتقاد خیلی‌ها اگر بغداد سقوط نکرد به خاطر حضور و کمک جمهوری اسلامی ایران بود.

افرادی چون سردار سلیمانی و دیگران که قدم در این عرصه گذاشته‌اند در حقیقت این راه را آگاهانه انتخاب کرده‌اند  و می د ‌انند که این مسیر خطرهایی جدی دارد و می‌تواند به شهادت و ... منجر شود؛ لذا این صداقت و پایداری علاوه بر ایجاد انگیزه و روحیه باعث ایجاد جبهه ای واحد می‌شود.

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 165
موضوعات مرتبط: داخلی , خارجی , سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


بحران در غرب با تحریم نفت ایران

نفت ایران قابل تحریم خواهد بود؟

تحریم های نفتی ایران عملا اتحادیه اروپا و غرب را دچار مشکل کرده است.کارشناسان شرکت های مختلف نفتی در گوشه و کنار جهان، با اشاره به نقش ایران در تامین سوخت کشتی های باربری جهان، و همچنین جایگاه ایران در مبادلات فرآورده های نفتی از طریق کشتی که بیش از ۸۰۵ هزار تن در سال است معتقدند که عملا امکان تحریم ...

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تعداد بازدید از این مطلب: 146
موضوعات مرتبط: سیاسی , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2


صفحه قبل 1 صفحه بعد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود